אירועים עסקיים ב-NG

אירועים עסקים מוצלחים ב- NG

אין הרבה מקומות בהם ניתן לקיים אירועים עסקיים שחורגים מן המוכר והבנאלי. מסעדת NG שבנווה צדק היא אחד מן המקומות האלה, מקום שאי אפשר לשכוח אותו ושמאפשר לקיים אירועים שתרומתם לעסק או לחברה היא עצומה. בין אם מדובר בישיבת מנהלים מיוחדת, יום גיבוש לעובדים או סוגים אחרים של אירועים עסקיים, מסעדת NG היא המקום המושלם.

חגיגה עסקית משובחת
נקודת המפתח באירוע עסקי מוצלח היא ללא ספק האוכל, ובמיוחד כאשר מדובר בבשרים, ואם כבר מדברים על בשרים הרי שמסעדת NG ידועה כאחת ממסעדות הבשר האיכותיות ביותר בארץ, וכבר זכתה בלא מעט תארים רשמיים, שלא לדבר על השבחים שמרעיפים עליה לקוחות ומבקרי מסעדות כבר שנים רבות. אירועים עסקיים אשר מתקיימים במסעדת NG הם חגיגה של טעמים וריחות, וכל איש עסקים יעיד על כך שכאשר האוכל משובח גם העסקים זורמים מעצמם. צריך רק להזכיר את המבחר העצום של המנות המשובחות שתמצאו ב- NG, החל מסטייקים ומנות “רגילות” ועד למנות שיפתיעו כל אחד מן הנוכחים ברמה יוצאת הדופן שלהן. לא קשה לדמיין כיצד אירוע עסקי משתדרג לכדי חוויה חד פעמית כאשר המשתתפים באירוע מפונקים במנות ענק כמו פורטרהאוס או נתחי אנטריקוט גדולים, או כאשר הם טועמים מעדני בשר מאווזים, ברווזים, גדיים ועוד ועוד.

אוהבי בשר אמיתיים יכולים להגשים את כל חלומותיהם באירועים מסוג “ארוחת ברברים” שבה יושבים כל המנהלים סביב שולחן אבירים ענק ואוכלים את מנות הבשר גדולות המימדים שלהם בידיים בלבד, ללא שימוש בצלחות, סכין או מזלג! אין ספק כי אירועים עסקיים שבהם מוגשות מנות כאלו הם אירועים רוויי התלהבות שמדרבנים את המשתתפים בהם לפעולה, ולכן לא מפתיע כי מסעדת NG נחשבת למקום כה ייחודי לקיומו של אירוע עסקי מוצלח.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: