הופכים אירוע קטן לגדול

מסעדת NG – הופכים אירוע קטן למשהו גדול

חיפוש מקום שיתאים לאירוע של כמה עשרות איש אינו דומה לארגון של אירוע רב משתתפים או הפקה גרנדיוזית. כאן צריך דווקא למצוא את המקום שייתן למוזמנים אווירה אינטימית ונינוחה ובעיקר תחושה של יחס אישי שלא יקבלו באירוע גדול יותר. מסעדת NG היא אולי אחד המקומות המושלמים ביותר לקיום אירוע קטן שייחרט בזיכרונם של המשתתפים כחוויה יוצאת דופן.

מסעדת NG היא אחת המסעדות האיכותיות ביותר שקיימות כיום בישראל, וכבר מחזיקה בכמה וכמה תארים בזכות מטבח הקונספט הייחודי שלה. השילוב האידיאלי בין מקום רומנטי (שכונת נווה צדק המפורסמת בתל אביב) ואינטימי לבין תפריט הבשרים הבלתי רגיל של המסעדה, הופכים כל אירוע קטן שמתקיים בה לחוויה עצומה עבור המשתתפים. מסעדת NG מתאימה לאירועים קטנים של עד 60 מוזמנים, מה שמאפשר לכם לחגוג במקום ימי הולדת ואירועים משפחתיים כגון בר מצווה, בת מצווה או חתונות, או לקיים אירועים עסקיים כמו ימי חברה, גיבוש וישיבות מיוחדות.

כל סוג של אירוע קטן שתרצו לקיים במסעדה יוכל ליהנות מן המגוון הייחודי של סוגי בשר שמציע המטבח של מסעדת NG.

נתח הפורטרהאוס הענק הוא ללא ספק “ספינת הדגל” של מסעדת NG, ולצידו תוכלו למצוא כל סוג של בשר שאי פעם חלמתם עליו החל מסטייקים בכל צורה או נתחים מדממים של פילה ועד לברווזים שלמים צלויים, ארנבות ושאר מטעמים ייחודיים. אין צורך להכביר במילים ולתאר עד כמה תפריט כזה הוא משהו שיכול לשדרג כל אירוע קטן וספק אם תמצאו מבחר כזה במסעדה אחרת. עם מגוון רחב של בשרים, שירות מכל הלב ואווירה אינטימית ייחודית, כל אירוע קטן שתקיימו במסעדת NG יהפוך לכזה שידברו עליו שנים.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: