חתונה בשישי בצהריים

חולמים על חתונה אינטימית ורומנטית ביום שישי בצהריים? NG בר בשר הוא המקום להפוך את החלום שלכם למציאות! מתחתנים באווירה אינטימית ורומנטית

מאס לכם מחתונות המוניות, בהן החתן והכלה עצמם הולכים לאיבוד? מחפשים מקומות קסומים לחתונה קטנה ולא מצליחים למצוא? במסעדת NG, נספק לכם לא רק מנות בשריות מדהימות, אלא גם אפשרות ליהנות מאווירה רומנטית, המתאימה כל כך לאירוע של פעם בחיים. יום החתונה הוא ללא ספק יום מיוחד, ולכן צריך להעביר אותו במקום מושלם. אם גם אתם התארסתם לאחרונה והתחלתם לחשוב על מקום שבו תוכלו לבוא תחת ברית של חופה וקידושין, ייתכן וחלפה בראשכם המחשבה להתחתן בצהרי יום שישי, ולא בכדי. הרי ככלות הכול, כשהשמש זורחת זו התאורה הכי יפה שאפשר לדמיין למה להתחתן דווקא ביום שישי בצהריים?

* האורחים לא מגיעים עייפים מהעבודה וממהרים לחזור הבית.
* אתם לא צריכים להתרגש כל היום עד לרגע הגדול.
* יש לכם ולאורחים שלכם את כל סוף השבוע כדי לנוח.

למה להתחתן דווקא אצלנו?
בגלל האוכל המשגע – ניתן למצוא אצלנו מגוון של בשרים מיוחדים ונדירים, הנצלים בקפידה ומתובלים כהלכה. כמו כן תוכלו ליהנות אצלנו מיין משובח ובירה מרעננת המגיעה היישר ממבשלות הבוטיק של חיפה ותל אביב. בגלל המיקום הנפלא – המסעדה ממוקמת בנווה צדק, אחת השכונות העתיקות והקסומות של תל אביב. בגלל העיצוב המקסים – למסעדה יש עיצוב יפיפה, המעניק תחושה חמימה ורומנטית.

ניתן לערוך חתונות קטנות של 20 עד 60 מוזמנים.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: