מקום לאירועים קטנים

NG- מקום מושלם לאירועים קטנים

כאשר אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בוודאי תרצו מקום ייחודי, מקום אשר יאפשר לכם לקיים אירוע בלתי נשכח, מקום שמשלב בין מיקום מושלם לתפריט מגוון ומשובח. טוב לדעת שבלב תל אביב, בשכונת נווה צדק המפורסמת, מחכה לכם בדיוק המקום האידיאלי לאירועים קטנים. מסעדת NG מאפשרת לכם לקיים אירועים של כמה עשרות משתתפים וליהנות מן הבשרים הטובים ביותר בארץ באווירה הציורית והקסומה אשר מאפיינת את שכונת נווה צדק. כאשר מדברים על מקום לאירועים קטנים שמעניק לכם את כל האפשרויות לאירוע עסקי או אירוע פרטי משולמים, אין ספק כי מסעדת NG צריכה להיות הבחירה היחידה שלכם.

מה מייחד את מסעדת NG כמקום לאירועים קטנים?
מסעדת NG היא מקום לאירועים קטנים שלא דומים לשום אירוע אחר. NG היא מסעדת בשרים רומנטית עם מטבח קונספט, שההתמחות שלה בבשר הפכה אותה כבר שנים רבות לאחת מן המסעדות הטובות ביותר בארץ. מבקרי מסעדות, עיתונים ומומחים זיכו אותה בתארים רבים, והפופולאריות שלה בקרב הסועדים רק הולכת וגדלה. אם מה שחשוב לכם בבחירת מסעדה שמשמשת גם אירועים קטנים הוא שהמוזמנים יצאו עם טעם של עוד, כאן תמצאו את התפריט שתמיד חלמתם עליו. ארוחה במסעדת NG היא חוויה שקשה לשכוח. אחרי ההקדמה המתאבנת אשר מורכבת מכיכרות לחם אפופי ניחוחות מדהימים, זנבות שור ביין וערמונים ועוד, יקבלו המוזמנים את מיטב הבשרים שאי פעם יכלו לחלום עליהם. החל מברווז ואווז, דרך גדי וטלה ועד ארנבת וחזירון, כאן יוכלו לטעום מטעמים שבשום אירוע לא היו מוגשים להם.

כל מי שזכה אי פעם להשתתף באירוע במסעדת NG יעיד על כך כי לא מדובר בסתם עוד מקום לאירועים קטנים אלא בשילוב המושלם בין אוכל ברמה שלא מוכרת כמעט בארץ לבין אווירה קסומה ואינטימית.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: